Blommor i mitt fönster - Flowers in my window

Hemma - Home / Amy Butler, Bliss Bouquet, DIY, Decoration, Dekoration, Fabric art, Gör-det-själv, Hoop ring, Sybågar, Tygtavla, Wall art / Permalink / 0
Salighetens bukett pryder mitt fönster - The Bliss Bouquet is adorning my windowsill.
 
Världens enklaste tavlor måste vara denna variant. Inget måleri, inga stygn utan allt du behöver är tyg och några sybågar/spännramar i olika storlekar. Dessa tror jag är köpta för en tia på något lågprisvaruhus.
 
The simpliest wall art is made with embroidery hoop rings and some fabric. No sewing necessary at all! Hang them on a wall or as me - have them standing in the window - and let the daylight shine through them, making them glow!
 
 
Uppspända på bågarna kan de hängas på vägg eller i fönster. Men då tyget blir närmast glödande med bakljus från fönstret, så tycker jag det här tyget gör sig bäst i ett fönster. Men saker har en tendens att vandra runt hos mig så vips - och de hänger på en vägg istället!
 
Sybågar och valfritt tyg. Tyget har jag köpt i England och kommer från Amy Butlers kollektion Love och heter Bliss bouquet.
Hoop rings and fabric. Mine is bought in England (John Lewis) and is Amy Butler. From the collection called Love. The fabric is called Bliss bouget. 

Liknande inlägg

Till top